آرتاکوانا

آرتاکوانا
مدتی بود که به تغییر فکر می کردم و میخواستم یک اسم بسازم ولی چیزی به ذهنم نرسید یا حتی دنبال معنی چند کلمه  به زبان های قدیمی گشتم تا اینکه لیستی رو مشاهده کردم که اسم شهر های باستانی ایران که در حال فراموشی و مرگ خودشون هستند رو قرار داده بود،که اسم ها ،سرگذشت ها و...برام جذاب بود البته همیشه اینطور بود.زمان بُعد فوق العاده جالبیه و اعتراف می کنم که اگر امکان سفر در زمان روزی باشه ،داوطلب خواهم شد و حتی  میتونه مثل مردن باشه ،همیشه چیز هایی هستند که باید یاد بگیریم ،باید ربط بدیم ولی همیشه ساده ترین اصول، رفتار، شگرد محو میشه. گمونم باید خودمون رو به خودمون توی زمان ربط بدیم.
ادما خودشون رو از شرایط نجات میدن وقتی می پرسن..چرا؟!


۹۵/۰۴/۳۱
مبهم الملوک

نظرات  (۹)

تبریک برای نام جدید :-)
پاسخ:
ممنونم :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)
نام جدیدش مبارک
قدمش میمون باشه :پی
پاسخ:
ممنونم :)
:):)
به به خیلی هم خوب..مبارکه :))
پاسخ:
:):):)
ممنونم :)
ایول، چه اسم قشنگی، ایشالا که برات سبب خیر بشه؛ ضمناً عنوان لینکت رو هم به روز کردم ;)
پاسخ:
ممنونم :):):)
دستت درد نکنه :)
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۲ فاطمه (خودکار بیک)
مبارکاتو اینا :)
پاسخ:
قربوناتا و اینا 
:):):)
مبارکه 
پاسخ:
ممنونم :):)
جالب بود مبارکه
پاسخ:
قربونت،  ممنونم :):)
جدا از اسم به این قشنگی
یه حرف قشنگ اون لا به لاها بود.. سفر در زمان و رفتن به گذشته.
خیلی دوست می دارمش! :D

درود بر شما که اسمای درست حسابی می ذارین
نه مثل ما
کارموبلاگ، کارموتوئیت، کارمویونیورسیتی و از این چرت و پرتا! :D
پاسخ:
اخ اخ اره اصلا یه دنیاییه واسه خودش..خیلی جذابه ..کلی ادم میشه دید کلی جا میشه رفت....خیلی  ته خوشیه 
نه اقا اختیار دارید، خیلی خوبن که :):):):)
از لطفتون ممنونم :)
#به کاخ من خوش اومدید :)

تبریک

و

سلام

راستی باورم شد که فراموش شده ام...
پاسخ:
ممنونم:)
سلام
منتظرت بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">