آرتاکوانا

آرتاکوانا

حروم

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ
فکر میکردم حروم خوری بدترین کار دنیاست ولی از ساعت 9صبح که همش پا تلفنم و از این ور به اون ور زنگ میزنم میبینم نه انگاری حروم خوری حق ادماست و اونی که داره شرایطش رو توضیح میده صرفا یه نفره که باید با حرف کوبوندش.
۹۵/۰۴/۲۹
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۶ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
جای هنجار و ناهنجار عوض شده
همه حق دارن جز اونیکه حقه خودش
پاسخ:
نمیدونم حق میتونه چی باشه،ولی درک نکردن ادما و تلاش نکردنشون برای کمک به یک نفر که شرایطش معقوله یکم عجیب و غریبه در صورتی که به خاطر همین کمک کردنه دارن حقوق میگیرن،هنجار و ناهنجار و انسانیت و رباتیت...!
#الان دیدم........سلااااااام چطوری؟ اخ چه خوشحال شدم :)
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۰ ویار تکلم
شرایط مدت هاست عوض شده، یادش بخیر قبلنا حروم خوری بد بود! 
پاسخ:
چه شرایط افتضاحی واقعا!
خدا اخر و عاقبتش رو بخیر کنه..
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۶ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
یعنی حق داری کاااااملا بیای گوشمو بکشیااااا:)))
من پیکسل شم :)))
پاسخ:
:):):):) 
ابراز محبت میکنم من، البته ابراز مبهم الملوکی :)
ولی خیلی خیلی خوشحال شدم باورت نمیشه از صبح تا الان چه حرصا که نخوردم  بعد تو یهویی پیدات شد خب ادم دیگه چی میخواد از زندگی جز تغییر احوالات یهویی اونم از نوع میم :)
کلی انرژی و حس خوب برای تو 
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ مترسک ‌‌
آرام باش مبهم جان، ارزششو نداره :|
پاسخ:
:)
وقتی یادمون میره ادمیم خیلی وحشتناک میشه اون وقتی که دیگه ارزشی هم نداری
#بابت حس خوبت تشکر میکنم :)
۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۶ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
ای جان عزیزم ببخشید بابت بی معرفتی باور کن فراموشم شده بود تویه دوره ای بابت کنکور هیچکسو دنبال نکردم بعدش که برگشتم
خلاصه خیلی شرمسارم:)
پاسخ:
دشمنت شرمنده ، اصلا پر از افتخار  و حس خوبه ، مهم خودتی که فکر نمیکنم بزاری رویاهات سیا 
ه بشن نه؟!
همه جوره عزیزی ، برات دعا می کنم ، بی معرفتم نیستی ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">