آرتاکوانا

آرتاکوانا

مرداب یخ زده!

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ق.ظ

حرف زدن با تو برایم جنگ الکترونیک بود

من چشمان تو را رهگیری می کردم و تو رمز های میانمان را زیر خاک دفن می کردی!

حال این خاطره های دفن شده 

زیر این زمین...منجلاب عشق تو را چاه می کنند.!

نمی دانم به غیر از من دیگر که عزم حفر تو را خواهد داشت؟

بی انکه بداند.... کورکورانه فقط ان جفت را میبیند!

چشم های بی خطای دیدت...!

من از چه فرار میکنم ؟!

از اینده ای که هرروز مرا می بیند....؟!

از خاطره هایی که هر روز مرا می بلعد....؟!

تو چه بودی؟!

که نه راه نفس کشیدنی و نه راه عبور

هر تقلا جز فرورفتگی در تو چیزی نصیب این دست های هکر نمی کند...!

کجا اشتباه کردم مگر؟

  #شاید مدتی نباشم.

  یکم جاده+نگرانی چند روز پیش+خنکی+کتاب+من+اینده+;)

        

۹۵/۰۳/۳۰
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

فرار نکن! فقط آهسته و با اعتماد به نفس قدم بردار... اشتباهی رخ نمیدهد...
پاسخ:
فراری نیست..قراری نیست...بودن در عین نبودن...نبودن در عین بودن....حال این پارودکس ها میشود همانکه در عین بیداری خواب باشی ...برای پریدن...کمی دیوانگی...کمی غیر عادی. .دقیقا مانند، همانند هایی که هیچ وقت هک نشدند!!
آهسته مرا به درون خودش می کشید....پرواز!
#فراموش نخواهم کرد....حرفت  روی شاخه ی کوچکی که به من وصل میشد 
حک
ضبط
و وارد بخش دلنشینی از ذهنم شد :)
زود برگرد و دوباره باش :)))
پاسخ:
چشم ^__^
طولانی نیست
:):)
مبهم جان نمی‌دونم علت غیبتت چیه اما هر چی که هست امیدوارم خیر باشه و نتیجه خوبی برات داشته باشه؛ ضمناً زود هم برگرد :(
پاسخ:
خیلی از حس خوبت ممنونم :)
چشم
:|
پاسخ:
:)
به کاخ من خوش اومدی.
زود برگرد دلمون تنگ میشه
پاسخ:
چشم ^__^
#اسمت حس خوب و عجیبی بهم میده ، بابت این حس ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">