آرتاکوانا

آرتاکوانا

فقط4ساعت برای تماس گرفتن وقت هست!

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ
الان سرشار از استرسم
میشه لطفا برام دعا کنید ظرفیت پر نشده باشه و منو قبول کنند؟
وای خدا....
#ادما وقتی استرس این مدلی دارن چیکار میکنن؟
#سردرد شروع نشو ....لطفا!!
۹۵/۰۳/۲۵
مبهم الملوک

نظرات  (۷)

ان شاءالله قبولت میکنن
پاسخ:
وای خدا کنه گندم 
:( :) :( 
ممنونم 
دعا دعا دعا موفق میشی گلم نفس عمیقققققققق
پاسخ:
هییییی هووووف 
هیییی هووووف
ممنونم ازت 
موقع نماز این پستو دیدم.. حتما دعا میکنم عزیزم :)
پاسخ:
:)
ممنونم خیلی
حتما دعا میکنم :)
پاسخ:
ممنونم ازت :)
ان شا الله
پاسخ:
:)  عملا این دو ساعت دیر میگذره 
#به کاخ من خوش اومدید :)
ایشالا که به خواسته‌ات برسی...
پاسخ:
ممنونم:)

نیم ساعت دیگه مونده و من عملا دارم به نقطه ی جوش میرسم
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۵ عرفـــــ ـــان
تبریک میگم :)
پاسخ:
ممنونم😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">