آرتاکوانا

آرتاکوانا

ماشین نوشته

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ

ساعت 16:05
اصفهان
1
لعنتی بودن من با اب و هوا منافاتی ندارد
نمی شود گاهی دلتنگ بی اعصاب بودن شد؟
انقدر یکنواخت شده ایم 
که فقط دستمان به تغییر احوالات خودمان بند ست و لا غیر
2
احتمالا بدتر از من نیست 
که انگار درونم هی ب به د می چسبد
دو خط موازی می شوند و هی درونم پر می شود از ادمک های اخم الود
من نمیتوانم به کلریدریک معده ام بگویم نیا ...نباش 
وگرنه این حال را 
و این حالت را 
شش هایم هم برای نفس کشیدن دوست ندارند
۹۵/۰۱/۰۶
مبهم الملوک

نظرات  (۷)

آدمک های اخم آلود بهتر از آدمک های خشمگین اند...!
نه هر دو بد هستند...
پاسخ:
شب ها من یکی دیگرم و روز های دیگری از درونم 
کنار امدن با ادمک ها از کوه کندن فرهاد سخت تر ست
چون ان ها خود منند 
در مقیاس کوچک و هزار ها
اخم الود و خشمگینشان 
مثل دادگاه بدون قاضی اند
و علت همان معلول ست 
این اصل درون ست و بس
# :)


نمی شود این آدمک ها را خنداند؟!
یا حتی لبخندی کوچک به لبانشان آورد؟
پاسخ:
سخت ست دوست جنگلی ..سخت!
ان ها جایز الخطا بودن مرا باور ندارند 
ان ها علت میخواهند ..هدف  میخواهند
ان ها مدام میپرسند ..چرا تو 
مدام مرا میسنجند 
مثل دو فرشته ی عذاب قبر ...بد نیستند
اینه وار فکر کردند ..اینه وار جواب میخواهند 
حتی از کوچک ترین ها
میخواهم بروم برایشان کتاب بخرم...شعر بخوانم 
و ماگ کاشی بخرم ...از همان هایی که غرقم میکند
ان ها دروغ راباور نمیکنند ..هیچ وقت 
وجودشان را دوست دارم....برایم محافظند
و این ها خود منند 
لایه ای اب رنگ 
از همان هایی که سقف درخت میگوید 
ان های میخندند
ولی میخواهند از ته دل بخندند...نه تنها از روی ظاهر
می شود خنداند....ولی بهایش تنها پوشیدن کفش اهنی رو امضا های گفته هایم ست 


ببینم
جیغ هم میکشند؟!
پاسخ:
نه جیغ نمیکشند
جیغ زدن را دوست ندارند
گریه بچه ها روحم را ناخن میکشد 
 ایزو جیغ ها همان اثر را میگذارند 

ممنون مبهم الملوک جان
بابت انرژی مثبتی که بهم میدی
:)
پاسخ:
خواهش میکنم کوثر جان 
ببین بهترینا لایق بهترین چیزان مگر ما چیزایی جز بهترینیم؟ :)
پس هر موقع خواستی با یکی حرف بزنی و ناامید بودی من هستم با کلی انرژی مثبت 
برا اینکه میدونم که میتونی بری جایی که دوست داری
اون صندلی منتظرته ;)
من تو را
انرژی مثبتت را
و اون صندلی نشدنی را
خیلی دوس...
پاسخ:
صندلی شدنی. .... چقدر هم بگن دیره ، دیر نیست
تو فقط بخواه...بدترین مشکلات هم بیاد ، تو نشدنی رو شدنی میکنی :)
بدون هیچ وقت برات دیر نیست...هیچ وقت 
منم تو را بسیور دوس :)
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۴ فاطمه (خودکار بیک)
مورد یک ... حسش میکنم :)
پاسخ:
یک حس غیر قابل انکاره
حسش کردم :)

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۳ آقای سر به هوا ...
قشنگ بود ...
اسید کلریدریک چی میگه :دی
پاسخ:
ممنونم :)
میگه این دستا شاید بتونن کارایی کنن ولی خیلی چیزا دست من نیست ....نمیتونم بگم اسید کلریدریکم نباشه ..نمیتونم بگم هوا ابری نباشه ..نمیتونم بگم فردا حتما حالم خوبه...نمیتونم بگم یه ثانیه دیگه چیه میشه..بعضی اوقات نیازه که بیان بشه چیزایی رو که نمیتونیم انجام بدیم تا بشه فهمید چقدر تواناییم:)
#سلامی پس از مدت ها...سال نوتون مبارک باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">