آرتاکوانا

آرتاکوانا
بریم که داشته باشیم ایام عید رو
میگما بیایم تا میتونیم این ایام رو اینگ شاد و شنگولی گوش بدیم
درواقع اونی که باهاش پرواز میکنید
معلومه از این ادمام که وقتی اهنگ مورد علاقه شون رو گوش میدن اصن ضایعن عایا؟؟؟
عاقا بیییی خیییال
بریم که برای خودمون زندگی کنیم
قربونتون میخوایم که بریم زندگی کنیم..خب ؟
لباس گرم هم همیشه باخودتون ببرید
و به هیچ وجه به سیستم دمایی بقیه توجه نکنید
اگه مثلا یه دختری با کلاه و یه سویشرتی دیدین که یه کوچولو براش بزرگه ( مال اخویه )بعد احتمالا داره یه چیزی میخوره  اعم از سیب زمینی سرخ کرده یا ایس پک یا یه نوشیدنی گرم حالا برفرض بگم کاپوچینو شوما که نمیتونین ببینید تو لیوان رو 
هان یا میخواد ماگ بخره...یا کلا خسته است و هی دنباله یه جاییه بشینه اون منم 
و من باز میگم خرید یک عدد بیشعوره
تا یه حدی خوبه هااااا
ولی دیگه اخه هرجا
به خاطر همینم مهمه که با کی میرید خرید 
صدای منو از نصف میشوند
همون نصف چشم های تو دیگه
اخ گیج جان من
جهانم از بُعد بُعد چشم های توهه جانا 

#بریم که این ماهنامه همشری رو بخونیم
جمع میبندم چون من وزرا و وکلا و خدم و حشم و کودک های درون و شهر مغزیم و مقعر هام و....... دارم بعله زندگی درونی داریم ما 
#از این ترکیدگی ها بنویسید...حال میده
#اونجا که میخواستم برم عکس بگیرم...نرفتم هنوز  
#یعنی وجدانا شوما تو هوای خوب شیکمو نمیشید ؟!
# ساعت 3:15شب ...3 فروردین. ...جغد احوال هستم در حال حاضر :)
۹۵/۰۱/۰۳
مبهم الملوک

نظرات  (۳)

جغد احوال :))))
من خود جغدم به واقع
پاسخ:
آخ آخ این به واقع اصن عشقه از زبون نمیفته :)
موقع نوشتن داشتم دقیقا به جغد درونت فکر میکردم :):):)

تمام خرید ها به جز خرید کتاب و قلم برام مضحکه!
البته که ناچاری به انجامش

ماگ خریدی؟!
مال من روش گل های ریز آبی داشت!
آبی...
پاسخ:
خب خرید توی اولویت بندی هام رده های خیلی پایینه
خیلی کارای دیگه میشه کرد
مثلا از اینکه وقتی توی هر شهری برم زودی بخوام برم بازارش اینو دوست ندارم 
تاریخ اون شهر... طبیعتش..خوراکی هاش...اینا رو بیشتر دوست دارم
حس خیلی خوب و غیر قابل توصیفی بهم میده و باعث میشه حرفام رو قورت بدم
باعث میشه اروم بشم باعث میشه حرف هام رو با دستاش مثل ترکیب مواد خاک بنویسم
باعث میشه وقتی خاک های کناری رو فوت میکنم
 بخشی از خودم روببینم 
#ماگ نخریدم....دنبال طرح کاشی ام..یا یه چیزی که بهم حس خوب بده....خودمونیما گاهی خیلی مشکل پسند میشم  
گمانم وقتی خواب بودی گل هایش لا به لای موهایت میرفتند
تصور کن
اثر هنری فوق العاده ای میشد!
بریمممممم که شاااااااد باشیمممممم :)
پاسخ:
بریممممممممممم   =)=)=)=)
خوشال شدم بسیییییی
انرژیتان پایدار :)

خوش اومدید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">