آرتاکوانا

آرتاکوانا
الان در حال حمل مورچه جان به حیاط هستم
من و ایشون کمال تشکر رو ازتون داریم
مرسی که اومدین و نمره دادین
نظری ..ایده ای..پیشنهادی هست درخدمتم
اگه یهویی حالا یه ایده یا یه کلمه یا یه حس رو دوست داشتید
برام بفرستید تا یه کار خوشگل باهم انجام بدیم
حالا توی پست های بعدی کامل توضیح میدم
دیگه یه اسفند تپلی و خوشگل داشته باشید
گرچه میدونم خونه تکونی حتی اسمش هم قدرتی عظیم در لرزاندن جوانح و جوارح داره ماشاالله!!
ولی چه بسا اینو با اهنگ های جیگولی سندی مثلا یا کلا شاد هم عنان کنیم
معلومه دارم خودمو دلداری میدم که قراره کل اتاقم به واسطه ی اومدن میز و کتابخونه جدید بترکه
خلاصه در هر صورت اسفند خوشگلی داشته باشید :-)
(دارم توی چشمای اتاقم نگاه می کنم)
اقای روانی خیلی از این ایده و حوصله ای که به خرج میدین ممنونم :)
دوستان گل میتونید از اینجا و از 20نمره به بنده نمره بدین
نظری هم داشتید حتما بگید
کلییییی ممنونم

 

۹۴/۱۲/۱۰
مبهم الملوک

نظرات  (۸)

این روزها همه به مبهم الملوک 20 می‌دهند، شما چطور؟ ;)
پاسخ:
اصن الان یه لبخند دارم اییییییییینقد
از همون لبخند گنده هااااا
حقا که جمله های مخصوص خودت رو داری مترسک الممالک عزیز
مرسی از لطفت مرسی   :-) :-) :-)
قربون شما، ایشالا همیشه لبخند گنده روی صورتتون بشینه و از جاشم تکون نخوره ;)
پاسخ:
مرسی همچنین برای مترسک الممالک و sheجان
:-)
:)

لازم است چیز دیگری بگویم؟
پاسخ:
همین لبخندت یه دنیاس 
یه دنیایییییی خیلیییییی خیلیییییییی بزرگ 
:):):):):):):):):):):):):):)
مرسی بابت لبخندت 
شما که 20 هستی:-))

+اسفند شما هم خجسته باد :-)
پاسخ:
شما لطف دارید :):):):):)
مرسی:):):):):)

:)
مورچه این وسط چی میگه؟!!!! :)
پاسخ:
:)
داشتم فکر میکردم چجوری شروع کنم دیدم یه مورچه ایستاده جلوم داره چشم تو چشم نگام می کنه  پست رونوشتم با ایشون بعدشم بردمش حیاط به ادامه زندگی خودش برسه شینگیل بلا :)
مگه به مبهم الملوک بانو میشه کمتر از 20 هم داد؟!  :)
پاسخ:
لطف داری....قربونت  برم بانو جان :):):):):):):)
:):):):):):):):)
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۴۲ آقای سر به هوا ...
ما که خونه تکونی نداریم شکر خدا :دی
پاسخ:
در کل در نظر بگیرم مال ماهم کمه
ولی در جز در نظر بگیرم...اتاق خودم قراره فردا طی جلوس و خروج میز و کتابخونه شپول احوال بشه
و شخص شخیص بنده هم باید جمعش کنه 
#یکی از ترس هام اینه که دوستداشتنی هامو گم کنم ..الانم همین وضعه ..چون زندگی نه تنها با ادم ها ست بلکه با اشیاهه  در کل عمرم دو تا شی گم کردم و هنوز یادم نرفته
شکر خدا رو با یه لحن باحالی گفتیداا :-)
20 دادم
(لبخند)
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطف و محبتتون :):):):):):):)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">