آرتاکوانا

آرتاکوانا

درگیری با یه فنچ 5ساله

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

یکی هست تو وجودم
5سالشه
موهاشم دوگوشی بسته
الانم حوصله نداره
پاشو انداخته رو اون یکی پاش
و با اهنگ ناز بلک کتس ریز
سرشو و شونه هاشو میده راست و میده چپ
تو این دنیا هم نیست
اصن غرقههههه غرق!!
ساعتم که باهاش لج داره
مسابقه دوهه انگار
وایسا خو
ببین فنچ جان
میشه اینقد غر نزنی
نه!
من که غر نمیزنم
با چشمات داری هی غر میزنی
نخیییییرم!
اهنگ داری
اره چی دوست داری?
Maroon5
جاااااان?
جان داره نه واقعن جان داره اهنگه عزیییییزم اهنگ جاندار که نیست نمیدونم واقعا تو چجوری تا اینجا رسیدی
من تو دلم ماشاالله زبوووووون
اینقدم درمورد من با خودت حرف نزن
فنچول جان ول میکنی منو یا نه?
نهههههه اهنگو بزار
۹۴/۱۰/۲۴
مبهم الملوک

نظرات  (۹)

۲۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۲ مترسک ‌‌
من درگیر اون عزیز توی وجودت شدم :)) خیلی عسله :))
پاسخ:
یکی از اون کودکای درونمه :-)
سلام میرسونه بهت
:-)
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۱ آقای سر به هوا ...
Maroon 5 خیلی خوبه :دی
پاسخ:
خیلیییییی :-)
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۰ بی نام بی نشون
هر موقع می آییم اینجا ما را در مبهم الملوکی خود شریک می کنید
مبهم شدیم رفت
:(
پاسخ:
اره دیگه اگه مبهم نبودم که اسممو مبهم نمیذاشتن
شما هم میتونید به خودتون بنگرید و خودتان را بسی بشناسید تا درخشانده شده و از حالت مبهمی خارج بشید اگرم سختتونه با یهچراغ قوه ایی چیزی بیان کاخ من این مه و اینا محوتون نکنه بی نام و نشان  :)
یا اگه خیلی احساس اندوهگینی دارید فردا 5 ساعت زیر افتاب بشنید یا راه برید تضمین میکنم هر چی مبهمیه از بدنتون خارج میشه و فقط ممکنه چشماتون سیاهی بره که اونم اثرات انتقام مبهم باقی مونده ست 
حالا اگه اینا هم اثر نکرد دوباره کامنت بزارید راهنماییتون میکنم 
پاینده باشید و درخشان!
۲۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۳ آوو کادو
چه جالب که کامل میشناسیش :-)
پاسخ:
اره کلیییی هم دوستشون دارم
ذکر کنم من یه کودک درون ندارم
چندتان
این پنچ سالشونه
که یکم غرغرو و شیطونه :-)
#اگر بخوام راستگو باشم
باید بگم سعی میکنم که نمیرن
نمیخوام یادم بره دلخوشی هامو
من بازه های عمرم رو تو کودک های درونم ذخیره میکنم
ممکنه یه روزی الزایمر بگیرم
اینا که الزایمر نمگیرن 
نمیخوام بشم مثل ادم بزرگای که یه روز کوچیک بودن و ارزوهای عجیب و غریب داشتن و حالا شدن یه کوه اخم و یه دل جدیت و فکر میکنن با هرروز کار کردن و فکر پول  و خونه بزرگتر خیلی به فکر اینده شونن نمیدونن خودشون رو دارن میکشن
من از این حس بی خیالی بیزارم
۲۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۴ بیست و دو
براش پاستیلم بخر!
پاسخ:
چشم
از این کرمیه ها و کوسه دوست داره فنچ جان
#به کاخ من خوش اومدی :-)
واااای یاد فیلم آتش بس افتادم :))))))
خیلی با مزه بود :)))
من کودک درونم برونه!!!! اینا عکسشم آواتارمه :))))
پاسخ:
این حالا بکیشون بود هی گفتم بنویسم مکالمات درونیم رو 
کلا کودک های درون شیطونی دارم....مبهم در بازه های مختلف ;)
:):):):):)
کودک درون تو که خیلی عزیزه اصن هر جا کامنت میزاری اینو که میبینم  روح و روانم شاد میشه :):)

وااااقعا ؟!!! :))) 

چه خوب :) 

پاسخ:
اره 
خوبی از خودته :):)
چه کودک درون نازی وای خدااااا :))))
پاسخ:
قرباااانت 
سلام میرسونه خدمتت
این 5سالشونه 
کم کم ازشون رونمایی میکنم   
از این لبخند گنده هاااااا
من نمیگویم درین عالم 
گرم پو، تابنده، هستی بخش 
چون خورشید باش 
تا توانی
پاک، روشن
مثل باران 
مثل مروارید باش

فریدون مشیری
پاسخ:
پر از حس خوب بود
ممنونم
من کودکی هایم را در خودم حبس میکنم 
نمیخواهم بزرگی بی کودکی باشم
قول می دهم 
به کاخ من خوش اومدید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">