آرتاکوانا

آرتاکوانا

دو کلام

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ
خب من نمیتونم خودم یه بحث رو شروع کنم بعدشم تموم کنم....در کلام میتونم چون شرایطش با نوشتن خیلی فرق داره
ولی نوشته ..باید برای خواننده ملموس باشه باید بتونه همزمان که میخونه تصور کنه....تا الان حس خودمو نوشتم اونم به خاطر محیط هایی بود که توشون قرار گرفتم و حتما باید اشاره میکردم ...چون من چه در کلام و چه در نوشته خیلی برام درک طرف مقابل مهمه...و به نظرم این مهم ترین اصله
و نظر هایی که برای پست های ادبی میزارم صرفا حسم از اون مطلب بوده و الهامی که ازش گرفتم و این منو به وجد میاره که از متن یه نفر دیگه متن جدیدی خلق کنم ...و از مواردی که باعث خوشحالیم میشه اینه که منبع الهام مشخصه و برای خواننده ملموس تر از اینه که خودنویسنده توضیحش بده
در پست های بعدی
نوشته های خلق شده ام از پست های خودتون رو منتشر میکنم
۹۴/۱۰/۱۰
مبهم الملوک

نظرات  (۳)

۱۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۴ آوو کادو
خیلی هم عالی :-)
پاسخ:
:-)
به لطف شما ....جدی تر مینویسم :-)
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۱ بی نام بی نشون
حقا که نامی خوب بر خود نهادی مبهم الملوک
پاسخ:
هر نام مستعار ..قصه ها دارد بی نام و نشان
از لطفت ممنونم :-)
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۶ آقای سر به هوا ...
خیلی فکر باحالیه ها :دی
اول من پلیز :دی
پاسخ:
ممنونم
برای شما اوایل که اومده بودم بلاگ نظرهام میفرستادم و نوشته بودم براتون
 یه پستی قبلا منتشر کرده بودید
میخوام یه متن طولانی ازش بنویسم که وقت و فکر میخواد تا عالی بشه
متن های جدید رو منتشر میکنم تا وقت داشته باشم برای اون پست شما فکر کنم
:-)
اول هم برای خودتون میفرستم اگه مشکلی نبود بعد منتشرش میکنم 
بالاخره منبع الهام پست شما بوده 😊📝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">