آرتاکوانا

آرتاکوانا

چه میکنی با دلم باران..؟

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

آخر چه میکنی با دلم باران

که تمام نگرانی هایم خود را فراموش میکنند و لباس های نارنجی یشان را عوض میکنند و می رقصند ...همین برای تغییر کافی ست

آخر چه میکنی با دلم باران

که اشک شوق برایت میریزد

آخر چه میکنی با دلم  باران

آن هم روزی که مثل هر سال نذر آقا داشتیم

مثل تمام این 20سال

آخر چه میکنی با دلم باران

که فکر میکنم بی هدف  نمیباری

که نکند می باری تا تمام آرزو ها و نیت ها را جمع کنی

که نکند می باری تا ببیند

می باری تا صدای آمین را بشنویم

مرغ امین ..سیمرغ...پرستو...نشان وجودی ست که همه جاست و هیچ جا نیست

آخر چه میکنی با دلم باران

که تمام مرا عوض میکنی

آخر چه میکنی با دلم باران ......!


۹۴/۰۹/۱۲
مبهم الملوک

نظرات  (۱)

۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۳ شباهنگ (تورنادوی سابق)
می خونمتاااااااااااااااااااا :دی
پاسخ:
مرسیییییی
دونقطه دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">